Контроли, подкрепителни пунктове и разклонения с ПОВИШЕНО ВНИМАНИЕ

• Разклонение1! Повишено ВНИМАНИЕ при моста на международния път на около 400-500 метра от Старт/Финала, където се разделят трасетата на бегачите. 12 и 30 километра продължават направо и нагоре по асфалтовия път. 23 и 44 километра завиват веднага след моста надясно по пътека покрай международния път. Мястото ще е обозначено с табели и/или доброволец.
  • Доброволец-КОНТРОЛА на Петровски кръст, който ще чекира състезателите на 12 километра. Ще има ВОДА за завършващите бегачи на 23, 30 и 44 километра. 30 км преминават два пъти оттук.
  • Разклонение 2! Повишено ВНИМАНИЕ на кръстовището където започва дългото спускане по черния път към Голямо малово (подкрепителен пункт „хикса“). Идващите колоездачи и бегачи 30 км от връх Петровски кръст по билната пътека излизат на черен път, където бегачите завиват наляво и продължават по билото с изкачване, а колоездачите се спускат към селото. Изкачващите се от „хикса“ бегачи 23 км и 44 км, както и връщащите се 30 км продължават направо по билната пътека в посока връх Петровски кръст и НЕ завиват надясно. Мястото ще е обозначено с табели и/или доброволец.
  • Разклонение 3! Повишено ВНИМАНИЕ при мястото,  където се сливат трасето от върха (Петровски кръст) към Голямо малово („хикса“) и трасето от Раяновци. Колоездачите идват от върха и продължават спускането към Голямо малово.  Бегачите 23 км идват от „хикса“ и продължават изкачването към върха като „хващат“ ЛЕВИЯ път. Бегачите 44 км при ПЪРВОТО идване от „хикса“ продължават по ДЕСНИЯ път към Раяновци. При ВТОРОТО има преминаване през „хикса“ достигайки това кръстовище вече поемат по ЛЕВИЯ път към върха. Бегачите 30 км идват от РАЯНОВЦИ и на това кръстовище продължават направо и надясно КЪМ върха. НЕ завиват наляво и НЕ се спускат към „хикса“. Мястото ще е обозначено с табели и/или доброволец.
  • Доброволец-КОНТРОЛА на втория кръст над Василовци по обичайното трасе, където обръщат и започват връщането бегачи 30 км. Чекиране на състезателите. Излизане на трасето на 44 км и спускане към Раяновци. Оттук до достигането на разклонение 3, бегачите следват трасето и посоката на колоездачите 44 км
  • Подкрепителен пункт  „хикса“ (Голямо малово). Всички състезатели – бегачи и колоездачи – 44 км преминават два пъти, а 23 км преминават един път. 30 км не преминават. Тук е Разклонение 4! ЗА КОЛОЕЗДАЧИТЕ: 23 км от пункта завиват НАДЯСНО, а 44 км – НАЛЯВО.
  • Нов подкрепителен пункт на Раяновци – единственият за 30 км и се намира на 18-и километър от старта за тази дистанция. Оттук минават и всички състезатели на 44 км.
  • Подкрепителен пункт на Василовци. Преминават всички състезатели на 44 км.
  • Покрепителен пункт на Старт/Финала.